28.4.09

Kaikkea mukavaa männä viikolta:)

Olen tehnyt hienoja löytöjä! Kirpparilta löysin itselleni kolmet mammahousut, Susikairassa kun ei mammavaatteita myy mikään liike, niin löytöhän oli valtavan mahtava! Lisäksi sain C:lle uudet(käyttämättömät) nahkakengät kesäksi, sekä isoille pojille kolmet caprimittaiset housut ja itselleni 2 toppia. Hintaa näille löydöille kertyi vaivaiset 17 euroa.

Jaanuskan lähettämässä paketissa oli tälläinen mahtava keksintö! Ja pyykinpesuun olennaisesti liittyvää herkkua. Pojille sanoin, että niitä laitetaan pyykin sekaan, jotta pyykki tuoksuu joko ananakselle, appelsiinille tai mansikalle. *hihihhhii, oikeasti syön kaiken itse, itsekäs kun olen;)aion kuitenkin istua pyykkikasan liepeillä salaa herkutellessani*

*tähän tulee kuva*

Mielenkiintoinen keskustelu paketin saapuessa käytiin, kun Ukko ihmetteli, miksi Jaanuska ajatteli minun tarvitsevan tuommoista pesupussukkaa.

Akka: "Öhöm, olen saattanut jossain vaiheessa säikähtää ja mainita jossain tekstissäni, kun yksi kaarituki oli vähäsen hukassa...."

Ukko: "Et ole mulle sanonut mitään! Tiedätkö paljonko maksaa rummun irroittaminen ja sen kaarituen ottaminen sieltä koneen sisältä????"

Akka: "No en tiedä tarkalleen, enkä maininnut sinulle, koska se oli vain läheltä piti-tilanne! Ethän sinäkään kerro kaikesta mitä voisi sattua! Usko pois, jos se kaarituki olisi ollut koneen sisuksissa, olisin kyllä kertonut sinulle!"

Ukko: "Uskon kyllä...."

Timantti haastoi kertomaan aamupalastani. Usein juon kaksi kuppia kahvia. Maidolla, ilman sokeria. Jännä juttu muuten, että maitoa ei osaa toiset laittaa itselle sopivaa määrää. Sen osaa vain itse. Lähempänä puoltapäivää syön joko mysliä tai jotain muuta pientä. Leipää, omenan tms. Nyt olen yrittänyt torjua pahoinvointia syömällä jotain pientä heti aamulla, mutta semmoista väkisin nielemistähän se on. Eli kuvaksi tämä aamukaffemotti.

*tähän tulee kuva*

Tirlitta haastoi kertomaan itsestäni.

1. Olen melko isoääninen.

2. Nauran paljon. Olen helposti lähestyttävä, koska näytän siltä, etten sano kenellekään mitään pahaa. (Tämä on ulkopuolisen kommentti minusta)

3. Hiusten väri ja pituus vaihtelee paljon. Milloin on vaaleaa, milloin punaista, ruskeaa. Ihan kynityn mallin lisäksi on ollut peppun asti pitkää, suoraa, kiharaa jne. Eli hiusten perusteella minua on vaikea tunnistaa.

4. Vaatteissa tykkään "jujuista". Joku pikkuinen yksityiskohta voi olla ratkaiseva. Minulla on paljon hupsuja kenkiä, omituisen värisiä vaatteita. Polvisukkia. (esim. tänään päälläni on mustavalkoruudullinen takki, kirkkaankeltaiset kumpparit ja fuksianpunainen laukku, sekä huivi.)

5. Meikkaan. Tavallinen meikki on: meikkivoide, puuteri, kulmakynä, kahta luomiväriä, poskipuna, ripsiväri, huulikiilto. Juhlameikkiin menee tuplat aineita=) Ja rajaukset silmiin ja huuliin ja kimalletta sinne ja tänne.

6. Olen ennakkoluuloton kaiken suhteen. Minulla on kuudet silmälasit, joita vaihtelen mielen mukaan.

7. Jos teille tulee mieleen tarkistaa lintukirjasta mikä tuo oli, niin se olin luultavasti minä.

8. Yleensä en hirveästi mieti miltä näytän, mutta skitsopäivinä saatan palata vaihtamaan kengät ja huivin, jos ne eivät sovi auton väriin.

9. Vaatteissa ja kengissä mukavuus on tärkeitä. Pitää pystyä olemaan ja hengittämään normaalisti.

10. Vartalon malli on pötkö. Ei isoja rintoja (paitsi nyt D:n myötä, jihuuuuuuuu=D) ei suurta takapuolta, ei ampiaisvyötäröä... Näytän lähinnä aneemiselta lakritsalta.

Pojat pähkäilivät Deelle nimiehdotuksia...

Essi Etana, Jasu Juntti ja ehdoton suosikkini Kyllikki Kärmes.



*Sitten laitan vielä kuvan 9-vuotiaasta B:stä.* Tämäkin kuva liitetään kirjoitukseen heti, kun onnistun olemaan koneella niin, että kamera ja kaapelit on ihan siinä hollilla. Nyt seikkailemme vähän eri tahtiin. Osa on kotona ja osa töissä:) Suonette anteeksi raskausdementikolle.

Topakkaa tiistaita! S.A.

8 kommenttia:

Stansta kirjoitti...

Toki suomme anteeksi! :)
Minäkin tein juuri tunnistelistaa, mutta en ollut lainkaan noin perusteellinen.
Hyviä kirppislöytöjä! Pitäisi itsekin mennä joku päivä etsimään takkia ja paitoja. (ja housuja jos jaksaa sovitella sitten kun toinenkin käsi on apuna..)
Nimiehdotukset olivat vallan loistavia; oma suosikkini kallistui myös viimeiseen... :D
Vappua ja kuvia odotellessa: voi hyvin!

jaana kirjoitti...

Jo vain minä olen mielissäni kun paketti tuli perille! Mutta on se vain kumma että olen lähettänyt paketteja ennen sinun pakettiasi ja ne eivät vielä ole tulleet perille. Jospa Kiinan posti aavisti että sinulla on tuolle vekottimelle kiireellinen tarve...;)

Hannele kirjoitti...

Jaahas, sitä on saatu paketti, eikä mun pakettia vielä näy. En ala, en ala!! MIe kallistuisin nimiehdotuksen puolesta tuohon Jasu Junttiin. Sopisi kummalle sukupuolelle tahansa, ja hienosti myös asuinpaikkakuntaan: Jasu Juntti, Susikaira :DD

liskonainen kirjoitti...

ihan kuin olosi olisi hieman petraantunut?
se on sentään hyvä juttu.
minäkin makustelin tuota jasu junttia.

Sipulix kirjoitti...

Sanon aamen ja lorkkis sille, että vaatteiden pitää olla mukavat. Korkokengät tuovat oman haasteensa siiheen sanaa mukava, mutta KYLLÄ niitä löytyy :D hyviä nimiehdotuksia...tiukkaa tiistaita vaan sinne, kohta on keskiviikko!

stansta kirjoitti...

(mä EN voinut kallistua tuon Jasu Juntin puoleen kun kutsun omaa poikaani usein Jasuksi eikä kundi ole juntti...hö.)

Hipinrouva kirjoitti...

Jasu Juntti!! Tästä olis innoissaan Aapo 4vee. Lempileffa kun on tuo Autot, mistä Jasu löytyy. Kyllikki taas sopis paremmin tyttölapselle...=)

Marjut kirjoitti...

:D:D Nyt tunnistan sinut varmasti, ainakin tuosta lintujutusta ;)

Paljon menestystä Systeemille !

Voihan hyvin ja hyvää Wappua !