25.10.08

Mainetta ja kunniaa:O

Nyt on niin, että minua on muistettu eilen usealta taholta ja olen hyvin iloinen ja otettu saamistani tunnustuksista! Kiitos rakkaat blogiystävät=) Kuten aiemmista kirjoituksistani voitte päätellä, niin olen ollut huutavassa hukassa näiden asetusten ja lisäilyjen kanssa. Tänä aamuna Ukko nousi jo kuuden aikaan (lähti Nuupahduspäiville=Virkistyspäiville, mutta oletteko tavanneet ketään erityisen virkistäytynyttä Virkistypäiviltä palaavaa...?) ja minä päätin pureutua ja paneutua tähän blogin ehostukseen. Nyt olen saanut tunnustukset laatikoihin tuonne sivulle, kasattua listan blogeista joita seurailen... Voitte uskoa, että olen tyytyväinen itseeni! Yritysten ja erehdysten kautta voittoon ja havaitsin myös sen, että ohjeiden ja vinkkien lukeminen kannattaa;D Sivupalkin laatikot oli väärässä järjestyksessä ja siinähän lukee selvällä Suomella, että "napsauta laatikkoa ja siirrä se toiseen paikkaan". Jestas, tuotakin piti miettiä pää pinkeänä, kunnes luin sen ohjeen.

Sehän vain kirkastaa onnistumisen riemua!

Mutta nyt näihin saamiini tunnustuksiin:
Tämän sain Liskonaiselta ja Hannilta!






















(Nyt keitän aamupuuroa tässä välissä, jatkan piahkoin)

Maininnan eteenpäin jakamisen sääntöjä ovat:

1) Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogosfääriin tehdyn panostuksen johdosta millä tahansa maailman kielellä.


2) Jokainen annettu palkinto on henkilökoh
tainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin.


3) Palkinnonsaaja panee palkinnon logon blogiinsa.


4) Logo tulisi linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen.

5) Palkinnonsaaja julkaisee säännöt omassa blogissaan. Kansainvälisen, Uruguaysta alkunsa saaneen palkinnon alkuperäiset säännöt ovat tässä.


Minä tietysti haluan antaa tämän eteenpäin ja annankin:


Kauniita kuvia, herkkiä sanoja. Kyyneleitä ja naurunryppyjä silmissä, lukijalla ainakin eli
Ruskalle- Wapaalla.
Hipin Rouvalle
- sydämellisestä ja positiivisesta asenteesta.
Myrskyn korvassa Alohomoralle
- serkkuni Islannista, tulen aina hyvälle tuulelle virtuaaliseurassasi.
LöökiKöökin Sipulixille nasevista kirjoituksista.
Ensimmäisen odotuksen Pirjolle ja Vompattiinalle

Kiitos matkan jakamisesta=)


Seuraavaan tunnustukseen:) Eli Inkivääri antoi minulle tämän ruusun! Kiitos=)

















Ruusun haluan antaa
Liskonaiselle. Ole hyvä ja välitäthän tämän myös Seurakuntasisarelle.
Lisäksi ruusu lähtee luotani Amalialle, mummon kammarissa.

Ja koska olen todella hazardi, muistelin Amalian osoitteen väärin ja laitoin tunnustuksen myös aika samannimiseen blogiin, eli Mummon kammariin.
Pyydän vilpittömästi anteeksi sekoiluani, kaikki edellä mainitut ruusuin silti palkittakoon ja näin näköjään löytää uusia tuttavuuksia, mikä on aina mukavaa!

Kaikkea mukavaa viikonloppuunne toivottaa S. A. (Kaikkein pahin katastrofi!)

Ehkä ehdin kertoa päivän mittaan muitakin kuulumisia, nyt olen saanut tehtyä nämä tärkeimmät=)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Wapaalainen kiittää huomionosoituksesta ja on hyvin otettu lämpimistä sanoistasi :)
Hakee pystin ensitilassa, kun on saanut raivattua sille hyllytilaa...

Sinulle ansaitut onnittelut saamistasi merkeistä sekä voitokkaista blogitaisteluista!

Amalia kirjoitti...

Kiitos ja kumarrus sinne susikairaan

Anonyymi kirjoitti...

Wauuu!!!Mulle huomionosoitus!!! JEE!!! Kiittää hän!!!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitokset sulle, tytsy! Kiitin sua perskohtaisesti myös blogissani... kirjoittelemisiin, t. Alohomora-serkku