6.11.08

Ferrari-akka.

Tässä on mun uudet hiukset!!!!! Jestas, että oon iloinen, tyytyväinen, muuttunut, piristynyt ja ihan kaikkia positiivisia asioita! Harmillinen juttu on se, ettei minulla ole kuvaa, jossa olisi aamullinen tilanne, ennen J:n käsittelyä. Mutta sanallinen kertomus: Hiukset oli kauttaaltaan samanmittaiset, ei mitään kevennyksiä tai ohennuksia. Eikä otsahaivenia. Väri oli tummankeltainen osittain, osittain tummanvaalea ja jostain kohdista ihan liian valkoinen. Varmaan muistanette pieleen menneen värjäysoperaation taannoisilta ajoilta... ;D Eli se lattiamoppi päässä varmaan kuvaa aamullista tilannetta parhaiten.


Ja tähän uuteen lookkiin: Eli kahdella varillä, ruskealla ja punaisella neljänä lohkona "sliidattu" (OMG, kampaajaslangia).
Alla pelkkää ruskeaa, seuraavassa mukana vähän punaista, seuraavassa vielä enemmän punaista ja ylimpänä vain punaista. Kuvista ei välity nuo värit semmoisena kuin ne on luonnossa, oikeasti tämä on tosi elävän ja vauhdikkaan näköinen.
Leikkaus on voimakkaasti revitty ja rikottu, mutta silti pituutta niin, että hätäpäissään saa sitaistua ponkkarille. Tykkään ihan mielettömästi! Kyllä kampaaja J. on oikea taivaanlahja!

Mulla on joskus taannoin ollut oranssinpunaiset hiukset, mutta tämän sävyisiä ei vielä koskaan. Kampaaja J. uskaltaa rohkeasti kokeilla uusia hommia ja minä olen aina valmis kaikkeen. Tee mitä vaan! Ja koskaan ei ole ollut huono tukka!





Asuu meillä muitakin punatukkaisia paholaisia!
Vai eikö muka ole ilkimyksen näköinen?!




Jatkan nyt tärkeänä hyvännäköisenä olemista (tai töitä...)! (Olen saanut tänään jo viidet kehut lookista, kohta saatan ylpistyä!!!)

S.A.

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä on luukki ! Hienosti värjätyt hiukset. Onko ne siis sillai vaakatasossa värjätty siivu kerrallaan ?

Mää tahdon kanssa sliidatut hiukset.
Kun löytäisin yhtä hyvän kampaajan joka mulla oli. Se kävi kaikki kurssit ym. aina heti ja kokeili kaikki uudet kotkotukset mun hiuksiin, kun annoin sille vapaat kädet. Sanoin vaan, että kaikkea muuta, mutta ei vihreää, eikä irokeesia.

Tällaiset leikkautin huhtikuussa ihan lyhyiksi:
http://anne58.vuodatus.net/blog/1222491

Inkivääri kirjoitti...

Tosi pähee leikkaus ja värjäys - kyllä kannattaakin olla rinta rottingilla:)

Susikairan akka kirjoitti...

Anne: Kiitos! Joo, silleen vaakasliidatut nää on. Hyvän kampaajan löytäminen kyllä lähes lottovoittoon rinnastettava juttu. Kankaista on tarkoitus tehdä lyhyt ja pitkä hame, pitkä liivimekko, poncho... ja mitähän vielä keksisin?:)

Kiitos Inkivääri! :) Mulla on naamalla kokoajan ihan tyhmä hymy, kun olen niin iloinen=)

Anonyymi kirjoitti...

Voi härreguud ändå, onpas HIENO tukka! Ei tarvita ennen-kuvaa, olet kuvaillut sen niin hyvin, että näemme sen sielumme silmin. Mitähän ne ukkelit kotona sanoo.

liskonainen kirjoitti...

no, kannattipa odottaa! hyvä on ja viihtyisän näköinen.
joo, ja kyllä salaattejakin voi laittaa mikroon. ja käyttää mielikuvitusta myös safkanlaittoon, sitä sinulla kyllä on!

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä tukka! Sää näytät muuten kauhean nuorelta, joltain kaksvitoselta... minkä ikäinen oikeasti olet? Naiselta ei kuulemma koskaan saa kysyä ikää mutta kysyn silti. t. blogiserkku

Anonyymi kirjoitti...

Vautsi, hyvän näköinen, ihana väri!!

Susikairan akka kirjoitti...

Voi Ladyt! Nyt mulla kyllä kohta to-del-la nousee joku muukin kuin väri päähän! Näin paljon kommentteja, Kiitos=D, Ihanaa!

Blogiserkulle esitän saman visaisen haasteen kuin muutamalle nuorelle miehelle kesällä... Jos sisko on 20v. ja meillä on 11 vuotta ikäeroa, niin olisinko 9 vai...?=) Mutta että 25! Tämä kruunasi onnentunteen!:D Hih!

Hannele: A kysyi: Mitä sulla on korvassa? (ilmeisesti outoa, kun hiukset olivat korvien päällä)

B: Makee tukka. Näitkö miten hyvin hyppäsin suksilla?

C: Äitistä on tullu Tiina. (Tiina-serkulla on vähän samantyylinen tukka)

Anonyymi kirjoitti...

Wau miten hieno tukka:) Kyllä saakin vähän vaikka ylpistellä sen kanssa.
Minulla oli Suomessa tosi ihana kampaaja, harmittaa kun ei voinut ottaa tänne mukaan. Nyt on koko ajan vähän hakemista tuo hiustenleikkuu, tosin nyt just olen ihan tyytyväinen päähäni, ainakin hetken;)

Anonyymi kirjoitti...

Olet nyt sitten laittanut kaikki päät rytinällä kuntoon :) Hienot ja pirteät on hiukset! Kyllä niiden alla kelpaa kehitellä uusia juttuja...