19.11.08

Saapasjalkakissa;)

Jotenkin olen syvästi kiitollinen siitä, että kerrankin pitää kirjoitella tyhjäpäisyyksiä- kun ei meillä ole tapahtunut mitään:)! Tasapainoinen tila jo toista päivää. Huih, koskahan menee matto jalkojen alta? Mutta tässä on mun SAAPPAAT:
On muuten hyvät kävellä. Aivan älyttömän hyvät.

Sitten intouduin Jouluilemaan. Vaihdoin keittiöön joulukapan ja laitoin joulutähden ikkunaan. Yritin kuvata vaikka miten sitä, mutta aina se näytti tosi rumalta kuvassa, livenä se on nätti- Uskokaa pois! Eli ihan seepiana tunnelmaa keittiöstä:
Näyttääpä hölmöltä noinkin. No, tuo tähti on tummanpunainen, kuten kapan ylälaitakin ja tontut kapan alalaidassa on hilpeitä, hassuja ja vinkeitä. Minä tykkään Joulusta.
Töissä meni tänään mukavasti- yksi suurempi sopimus allekirjoitettuna, jeah! Vaatii uuden asian opiskelua, mutta se mikä tuntuu hyvältä on se, että joku uskoo sinuun enemmän kuin hetkittäin itsekään uskot!
S.A.
Ps. Voi kuinka lohdullisia kommentteja edellisessä postauksessa:) Mukavaa, että muillakin on pesty vaatteita piloille ja pohjevikaisia yms. jalallisia rajatapauksia löytyy=)

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tänään jo uskallan sanoa, että nauroin ihan simona tuota edellistä postausta, en sen takia että kaikki meni pieleen, mutta kerronta oli taas kerran niin hauskaa. Ja jos vielä lohduttaa, niin mun ex meni pesemään koneessa mun itse kutoman hirmu monimutkaisen, työlään ja kalliista langoista tehdyn Lehtovaaran suunnitteleman villapaidan ja laittoi sen jälkeen sen vielä rumpuun. Ero siitä tuli!

Anonyymi kirjoitti...

Noooouuuu..!!!!! Ne loppui tahan. SNIF
Oon tassa jo tovin jos toisenki ahminu naita sinun kirjoituksia,hurjan hauskaa ja mielenkiintoista luettavaa,mutta mites muutenkaan kun on kyse teidan elamasta :'D
Ihan Must-juttu alkaa seuraamaan Susikairan raportteja saannollisesti.
Hasta pronto guapa!
t. Sys :)

Eija/Tässätalossa kirjoitti...

Mä tykkään kans Joulusta ihan kybällä! Oon yrittänyt vähän hillitä itseäni, kun vielä on marraskuu, mutta ai että kun sormia kutkuttaa päästä ripustelemaan joulukoristeita ympäri kämppää... Ei kuitenkaan liikaa koristelua, mut sillain sopivasti ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kengät ovat nätit ja näyttävätkin mukavilta jalassa.

Susikairan akka kirjoitti...

Hannele: Toivottavasti se ero ei tullut vain sen villapaidan vuoksi;)

Sys: Älä viljele paikallista murretta ilman käännöstä, mä osaan vaan sen yhden lauseen, jonka olen unohtanut=D

Purppura: Mulla meinaa aina vähän livetä lapasesta, joskus liikaa koristeita ja toisinaan liian kauan.

Kiitos Marjut! Oikeasti nää ei purista kyllä mistään, ei edes varresta=)

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Eksyin tänne Hipinrouvalta. Sinulla on siis kakkosblogikin? Saappaat ovat nätit! :o)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat saapikkaat !
Nyt kerrot heti minkä merkkiset ne on, josko niitä löytyisi jostain näiltäkin nurkilta. Oliko se yksityinen kenkäkauppa vai jonkun ketjun kauppa ?

On kyllä hyvän ja vielä mukavankin näköiset.